
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy drugą część najczęściej zadawanych nam pytań. W tym artykule poruszamy głównie kwestie formalne – czyli jak wyglądają u nas spotkania, rezerwacje, rozliczenia oraz umowy. Jeśli nie przeczytaliście jeszcze artykułów z najczęściej zadawanymi pytaniami do DJ-a oraz fotografa to zapraszamy Was do zakładki „Blog” lub bezpośrednio do linków, które przekierują Was na odpowiednie wpisy – Pytania do DJ-a / Pytania do fotografa
Otrzymaliśmy ofertę. Jesteśmy zdecydowani – jak wygląda rezerwacja terminu?
Przed podpisaniem umowy konieczne będzie spotkanie w celu poznania się i ustalenia kilku szczegółów. Każdy z usługodawców których wybierzecie opowie Wam dokładniej o swojej ofercie i pracy podczas wesela. Takie spotkanie może odbyć się w formie wideorozmowy na platformie Skype lub stacjonarnie w Zielonej Górze. W przypadku spotkania online do rozmowy z nami wystarczy przeglądarka, mikrofon i ewentualnie kamerka. Po takim spotkaniu przechodzimy już do formalności – czyli do podpisania umowy i rezerwacji terminu.
Czy możemy zapoznać się z umową?
Jasne! Jeżeli nasza oferta przypadnie Wam do gustu to możemy wysłać Wam czystą kopię umowy w celu zapoznania się z jej treścią. Często podczas spotkania online lub stacjonarnie wyjaśniamy po kolei wszystkie punkty na umowie. Jeżeli coś będzie dla Was niezrozumiałe, to odpowiemy na Wasze pytania oraz wyjaśnimy każdy podpunkt, o który zapytacie.
Jak wygląda podpisanie umowy?
W przypadku spotkania stacjonarnie w Zielonej Górze, każdy z nas ma przygotowaną umowę do podpisania. Jeżeli po spotkaniu będziecie zdecydowani na nasze usługi to możecie taką umowę podpisać. Kiedy nie macie możliwości spotkania się z nami stacjonarnie, to po spotkaniu online wysyłamy do Was mailowo umowę w formie pliku PDF. Otrzymaną umowę trzeba wydrukować, wypełnić swoimi danymi, a następnie zeskanować i odesłać na nasz adres e-mail. Następnie my podpisujemy taką umowę i odsyłamy do Was podpisany egzemplarz. Ostatnim krokiem jest wpłacenie zadatku i wtedy termin należy już w pełni do Was 🙂
Czy cena może wzrosnąć po podpisaniu umowy?
Nie, cena która jest przedstawiona w ofercie i wpisana na umowie pozostaje niezmienna. Zawsze wysyłając Wam ofertę na rok, dwa albo i więcej do przodu podnosimy ją uwzględniając rosnącą cenę kosztów stałych takich jak paliwo, suchy lód itp. oraz inflację.
Czy możemy się spotkać, żeby poznać dokładniej Waszą ofertę?
Oczywiście! Każdy z nas z chęcią opowie jak wygląda jego praca na weselu, co dokładnie otrzymujecie w cenie i o tym jak wyglądają dodatkowe usługi, które możecie dobrać do podstawowego pakietu. Zaprezentujemy Wam również zdjęcia oraz filmiki z wesel z naszym udziałem. Spotkanie z DJ-em to najczęściej około 1h-1,5h, z fotografem około 1h. Jeżeli wybierzecie pakiet DJ-a oraz fotografa na Wasze wesele, to na takim spotkaniu gdzie przedstawimy Wam ofertę oraz na spotkaniu organizacyjnym zawsze jesteśmy we dwoje – zaoszczędzicie dzięki temu troszkę czasu.
Kiedy następuje rozliczenie?
Rozliczamy się zawsze do godziny 23:30 w dniu wesela. W momencie zapłaty otrzymujecie od nas paragon lub fakturę. Jeśli chcecie rozliczyć się wcześniej – np. tydzień przed weselem, to możecie zrobić to w formie przelewu.
Kiedy kontaktujecie się w sprawie ustalenia szczegółów i scenariusza wesela?
Zawsze kontaktuję się z Wami miesiąc przed Waszym weselem – przykładowo Wasz termin to 03.09.2022 – telefon lub mail ode mnie otrzymacie 03.08.2022. Wtedy przez cały miesiąc mamy czas na spotkanie się i ustalenie szczegółów, jak i scenariusza Waszego święta. Spotkanie również może odbyć się stacjonarnie lub online w formie wideorozmowy. Jeśli chcecie spotkać się wcześniej niż miesiąc przed uroczystością to wystarczy napisać do nas maila lub zadzwonić 🙂
Czy możemy wstępnie zarezerwować termin?
Wstępna rezerwacja trwa u nas 3 dni. Jednak takiej rezerwacji możemy dokonać dla Was tylko i wyłącznie po spotkaniu.
Pamiętajcie, że wysłana przez nas oferta nie gwarantuje Wam, że termin będzie zarezerwowany na tydzień, miesiąc, czy pół roku. Jeżeli otrzymaliście od nas ofertę to znaczy, że w momencie jej wysłania termin nie był wstępnie zarezerwowany lub zajęty. Jeżeli wysłaliśmy do Was umowę i po kilkunastu dniach, miesiącu albo i dłużej nie odesłaliście podpisanej umowy, nie odpisywaliście na przypomnienia to termin w tym czasie mogła zająć inna zdecydowana Para.
Gwarancją pełnej rezerwacji terminu jest podpisana umowa i wpłacony zadatek.
Jeżeli nie znaleźliście odpowiedzi na Wasze pytanie możecie się z nami skontaktować. Wystarczy, że klikniecie w zakładkę kontakt i wybierzecie odpowiadającą Wam formę kontaktu – mail, telefon, formularz kontaktowy, a my w przeciągu kilku godzin z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Wasze pytania.